465

تمام حجم خیالم از تو لبریز است


دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .


اشکی که بی دلیل بیاید ، اشک دلتنگی نیست ، اشک بی کسی است !
  

 

تنها بودن قدرت می خواهد و من قدرتمندم،



این قدرت را کسی به من داد که روزی میگفت تنهایت نمیگذارم…

 

 

خدایا آسمانت چه مزه ایست؟

من که فقط زمین خورده ام…
 

 

خـــــدایـــــــا . . .


صورت حساب لطفا !


باقیشم مال خودت . . .


منو خلاص کن،سیر شدم از زندگی . . . !

 

 

 
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

 

دیدیم نمیشود درزمین عاشق شدبه اسمان پروازکردیم

وقتی برگشتیم مارادرقفس انداختند

نتوانستیم ثابت کنیم پرنده نیستیم

ماتنها

عاشق شده بودیم
 

  

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  

دلم گرفته از این شهر

 

که آدمهایش،



همچون هوایش ناپایدارند...



گاه آنقدر گرم که نفست میگیرد...



گاه چنان سرد که بدنت میلرزد.... !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:, ساعت 1:53 توسط گرفتار

ساعت مچی شارژر پاور بانک خرید ساعت دیواری مونوپاد هاست لینوکس